Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt bij het invullen van je gegevens zelf aangeven waar je je bestelling afgeleverd wilt hebben. 
Er zijn twee mogelijkheden:

  • Ander afleveradres dan het factuuradres.
  • Af laten leveren bij een PostNL-punt bij jou in de buurt.

Ander afleveradres

Als eerste vul je het factuuradres in. Omdat je het naar een ander adres wil laten versturen, vink je het vakje
'Verzenden naar hetzelfde adres' uit. Zie hieronder het voorbeeld.

Verzenden naar hetzelfde adres

Als je ingelogd bent, verschijnen de adressen uit je adresboek,. Deze kun je makkelijk selecteren.
Ben je niet ingelogd of bestel je zonder account? Dan verschijnen de velden voor het invullen van het verzendadres.

Verzendadres ingelogd

Af laten leveren bij een PostNL-punt

We bieden ook de mogelijkheid om je bestelling af te laten leveren bij een PostNL-punt. Bij het
factuuradres vul je jouw adresgegevens in. Onder het kopje 'VERZENDING' kies je voor PostNL en daaronder
klik je op meer bezorgtijden en ophaalpunten +

Afhaalpunt selecteren

 

Er verschijnt dan een pop-up venster waarin je kunt aangeven bij welk afhaalpunt je de bestelling af wil laten leveren. 

Heb je nog vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact (0343-59311) op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder!

 

Ga terug naar de Veelgestelde vragen