Kan ik een product retour sturen?
Ja, je kunt een product retour sturen. De verzendkosten voor de retourzending zijn wel voor eigen rekening. Gebruik voor het retourneren ons retourformulier.
Heb je een verkeerd product ontvangen of is er iets anders mis met je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Er zijn een paar spelregels voor het retourneren:
- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn.
- Het product dient in de originele verpakking te zitten.
- Verpak de retourzending in een omdoos.
- Verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Na verwerking van jouw retourzending, maken wij de retourbetaling in orde via de door jouw gekozen betaalmethode. De betaling wordt binnen 5 werkdagen na verwerking van de retourzending, teruggestort op je rekening of via de door jouw gekozen betaalmethode. Als je gekozen hebt voor Klarna, wordt dit aangepast op de Klarna factuur.
Om ons proces zo snel mogelijk te laten verlopen, is het helaas niet mogelijk om een product om te ruilen. Wil je een product ruilen? Dan kun je zelf een nieuwe bestelling op de website plaatsen.Ruilen is alleen mogelijk in het geval van werkkleding of werkschoenen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Wil je een andere maat ontvangen en is je nieuwe bestelling niet franco? Dan nemen wij de verzendkosten voor het opnieuw opsturen van de andere maat voor onze rekening.
Lees hier meer over retourneren.
Ga terug naar de Veelgestelde vragen.
Login and Registration Form